SK News

SK vahvistui Minna Saarisella ja Jaakko Istolahdella

Kuva: SK News
SK vahvistui Minna Saarisella ja Jaakko Istolahdella
SK News - sunnuntai, 3. huhtikuuta 2016, 08:12

Edustusryhmän uudet jäsenet esittivät pääsiäisleirillä reipasta meininkiä ja pirteää kevätkuntoa! Tässä he esittäytyvät:

MINNA SAARINEN

Minna, kohta 26v. Tampereelta kotosin, kävin helsingissä opiskelemassa 3,5 vuotta jalkaterapeutiksi ja sitten palasin takaisin Tampereelle. Töitä teen itselleni eli yrittäjänä toimin. Perheeseen kuuluu äiti, iskä, iso- ja pikkusisko sekä asuinkumppani Hölli.

Miksi vaihdat seuraa ja miksi SK?

20 vuotta Kooveessa olleena kaipasin vaihtelua ja ehkä kasvoin vanhan seuran kanssa vähän eripoluille. SK oli minulle itsestään selvä valinta useammastakin syystä. Pidempään SK:n toimintaa vierestä seuranneena tiedän sen olevan lähellä sitä, mitä seuralta haluan. Lisäksi minulla on täällä paljon kavereita ja tuttuja entuudestaan ja seurahenki on vaikuttanut hyvältä. Viimeiset vuodet ovat olleet myös vaikeita terveyden kanssa, joten koen tällä hetkellä tarvitsevani myös uutta motivaatiota.

Miten talven harjoituskausi on sujunut?

Harjoituskausi on jälleen mennyt vaihtelevasti. Viime vuoden lopussa olin jatkuvasti kipeänä, mutta nyt olen pysynyt alkuvuoden lähes terveenä. Oon päässyt paljon hiihtämään, joka on sujunut hyvin. Toiveena on, että se juoksukin alkais kevään aikana kulkea.

Missä sinut nähdään ekan kerran SK:n paidassa?

Siljarasteilla olisi tarkoitus pukea uusi paita päälle.

Kauden tavoitteet?

Vähemmän sairaspäiviä kuin viimevuosina ja sitä kautta olla parhaimmassa kunnossa. Päästä suunnistamaan riittävästi, jotta taitopuolikin kehittyisi. Tarkempia henkilökohtaisia tavoitteita en ole uskaltanut asettaa, vaikka tietysti salaa toivon, että tulisi hyviä juoksuja ja ne riittäisi SM-kisoissa a-finaaliin. Viestit hyvillä sijoilla kiinnostaa myös.

JAAKKO ISTOLAHTI

Olen Jaakko Istolahti, 31-vuotias Vaasassa asuva Wärtsilän moottoriasiantuntija. Kotoisin olen Ylistarosta ja olen aiemmin edustanut Ylistaron Kilpa-Veljiä.

Miksi vaihdat seuraa ja miksi SK?

Uskon, että seuran vaihdolla pystyn henkilökohtaisesti kehittymään ja sen myötä auttamaan seuraa parempiin tuloksiin. Opiskelin aikaisemmin Tampereella, joten sitä kautta SK:ssa on tuttua porukkaa.

Miten talven harjoituskausi on sujunut?

Harjoituskausi on sujunut hyvin ja olen pysynyt talven terveenä. Omaan tasooni nähden olen hyvässä kunnossa.

Missä sinut nähdään ekan kerran SK:n paidassa?

Mahdollisesti Kevätyössä, jonka jälkeen ajatuksissa on käydä kaikki kevään isoimmat kansalliset.

Kauden tavoitteet?

Henkilökohtaisissa kisoissa pari SM-kisojen A-finaali paikkaa ja niissä hyvät suoritukset. Pitää jalat ja pää kevyenä koko kesän sekä kauden tärkeimmissä viestikisoissa pääsy palkinnoille.