SK News

Seurasiirto! Hanna Sivén vahvistaa SK:n Venla-tiimiä

Kuva: SK News
Seurasiirto! Hanna Sivén vahvistaa SK:n Venla-tiimiä
SK News - torstai, 1. joulukuuta 2016, 11:34

SK:n naisten ketju vahvistuu ensi kaudeksi Hanna Sivénillä! Tässä uusi seurakaveri esittelyssä, näyttäisi tarvitsevan Tiaisen perhe vähän uudemmat paidat päälle ennen kauden alkua.

Esittelepä lyhyesti itsesi?

Olen kohta 8 kk vanhan tiaisen poikasen myötä vanhempainvapaalla oleva liikunnan, terveystiedon ja ruotsin opettaja. Ikää 27 v. Intohimoina suunnistuksen lisäksi erityisesti hiihto, uinti ja tennis sekä käsityöt ja penkkiurheilu.

Miksi vaihdat seuraa ja miksi SK?

Kaipasin uutta motivaatiota, jota tuo mm. mahdollisuus juosta viestejä kovemmassa porukassa sekä isomman seuran tarjoama muu toiminta, kuten yhteislenkit ja leirit. SK:ssa on ennestään tuttuja ja kavereita, ja nyt kun asustelemme Kangasalla, niin vaihto SK:hon on luontevaa. Koen myös oloni jo valmiiksi tervetulleeksi, kun Outi niin monen vuoden ajan on minua seuraan kysynyt :)

Ensi kauden tavoitteet?

Alla on nyt 2 rikkonaista kautta (2015 kesä Ahvenanmaalla ja 2016 palautumista raskaudesta), jolloin suunnistin todella vähän. Tämä aika kuitenkin auttoi löytämään uudelleen sen ilon ja hyvänolon, jonka suunnistus minulle tuo. Pienestä pitäen suunnistaneena sitä jossain vaiheessa jo unohti, miksi oikeastaan harjoittelee ja suunnistaa... Ensi kauden tavoitteena on nauttia suunnistuksesta niin paljon kuin perhe-elämä antaa myöten; sitä mukaa kun saan yöni paremmin nukuttua, niin lisään myös harjoittelua. Tavoitteena on päästä juoksemaan kovatasoisia viestejä ja löytää rastit tarkasti ja nopeasti!

Miten harjoittelu sujuu näin harjoituskauden aluksi?

Kausi lähti oikeastaan kunnolla käyntiin Syötteellä hiihtäen - eli aivan mahtavasti! Tätä lisää!