Viikkoharjoitukset

Viikkoharjoittelutarjonnan runko on rakennettu kilpasuunnistajan tarpeisiin nähden toimivaksi kokonaisuudeksi. Viikkoharjoittelurunko seuraa suunnistajan harjoittelua ja rytmitystä sekä tukee monipuolisesti kehittymistä suunnistajan polulla. Tavoittena on tarjota kannustava ja motivoiva ympäristö harjoitella ja jatkaa tietä kohti omia sekä ryhmän tavoitteita. 


Kangasala SK:n viikkoharjoitustarjonta on laaja:

Ma

Ramppitreeni (nopeus, nopeusvoima ja liiketaidot

Aika ja paikka: 18:45-20:30, Pitkäjärven koulu.

vastuuvetäjä: Jenni Joensuu-Partanen

Ti

SK juoksee juoksuharjoitus (vauhtikestävyys, lyhyet intervallit ja mäkivedot), huhtikuun alusta juhannukseen vuoroviikoin taito- ja rataharjoitus

Aika ja paikka: 18:00-19:30, Kyötikkälän urheilukeskus

vastuuvetäjä: Tomi Närvä

Ke

Onsdagsnatten, kerran kuussa = peruskestävyysharjoitus suunnistaen (lihaskestävyys, lajivoima ja taito)

Aika ja paikka: Vaihtuva, katso MyClub

vastuuvetäjä: Tomi Närvä

To

Seurojen yhteinen taitoharjoitus, vaihtelevin teemoin (taito, lajinomainen vauhtikestävyysharjoitus ja suunnistusrutiini)

Aika ja paikka: Vaihtuva, katso MyClub

vastuuvetäjät: KSK, TP, Koovee, VaHa ja RaN

La

ap. Pyynikin testijuoksu, kerran kuussa järjestettävä suunnistajien testijuoksu (oman kehittymisen seuranta)

Aika ja paikka: Klo 11:00, Koulukatu, Tampere. Kts. päivämäärät

Talvirastit (lajinomainen vauhtikestävyysharjoitus, taito ja suunnistusrutiini)

Aika ja paikka: Klo 10:00-11:30, katso paikat talvirastit.fi

ip. Seuran sali- ja sählyvuoro (voima, voimaharjoittelun tekniikat ja nopeus)

Aika ja paikka: Klo 19:30-21:00, Pitkäjärven koulu

Su

Pitkä vaellus/ lenkki + aktiviteetti (ryhmäytyminen, peruskestävyys ja yhteistä aktiviteettia lajin ulkopuolella)

vastuuvetäjä: ryhmien vastuuvetäjät